W wakacyjnym wydaniu Yoga & Ayurveda 3/2018 piszę o tym, jak praktyka aerial jogi stymuluje przywspółczulny układ nerwowy, a także pobudza propriocepcję, czyli czucie głębokie. I jeszcze o badaniach prowadzonych przez NASA na astronautach i benefitach płynących z kołysania

……………………………………………………………………………………………

Dla serwisu https://bosonamacie.pl poczyniłam krótki tekścik dla tych, którzy jeszcze nie próbowali ani niskich, ani wysokich lotów w hamaku. https://bosonamacie.pl/aerial-joga-czyli-eksperymenty-z-grawitacja

……………………………………………………………………………………………

W Vogue Polska (2/2018) rewelacyjny tekst Katarzyny Koper o różnych formach ćwiczeń w hamaku, a także kilka słów ode mnie. Ten tekst nie tylko pokazuje osobiste doświadczenia autorki, ale też porządkuje co jest czym. Pokazuje różnice między stylem AntiGravity Aerial Yoga, air jogą, tańcem w powietrzu itd.

……………………………………………………………………………………………

Materiał z zajęć AntiGravity Joga w Holmes Place, Marriott. Kamera Move TV zarejestrowała nasze niskie i wysokie loty, a ja w tle opowiadam o głównych założeniach tej techniki.

Zobaczcie Anti Gravity Joga. Ćwiczenia te pomogą wydłużyć nasze ciało a także wzmocnią mięśnie brzucha: link.

……………………………………………………………………………………………

Aerial joga to nietypowa odmiana jogi – bo uprawiana w podwieszeniu. Zawiera elementy klasycznej jogi indyjskiej wykonywane na macie, oraz techniki cyrkowe i taneczne.Kinga Kwiecień z Dzień Dobry Polska TVP odwiedziła studio Fitology, jej relację zobaczycie pod linkiem.

……………………………………………………………………………………………

“Acro-jogini często ćwiczą też inne odmiany jogi, praktykują vipasanę, a do tego dosypują odrobinę akrobatycznego pieprzu, by w pełni cieszyć się życiem”.
Piękny artykuł o Acro Jodze, z wykozystaniem moich zdjęć w Yoga & Ayurveda 3(10)/2015

……………………………………………………………………………………………